|
|
|
|
Het is zo sep 05, 2010 11:02 am
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
diq
Pleo Baby
|
 Re: Pleodino forum meeting
Jawel hoor, in principe kan ik de 12de gewoon. (Nu alleen wel weer heel kort dag) Ik wil alleen niet naar Venray rijden voor een paar uurtjes. (zie uitleg hierboven) Alleen het is jammer dat Darkwolf er niet bij kan zijn. We zijn al met zo weinig, dus zou veel leuker zijn als hij erbij kan zijn! Maar weer proberen een andere datum te vinden?
_________________ GrZ Diq
|
| vr jul 10, 2009 5:26 pm |
|
 |
|
xania
Moderator
Geregistreerd op: vr feb 29, 2008 3:53 pm Berichten: 152 Mijn Pleo heet: RYNO Wanneer is je Pleo geboren?: 23-06-2009
|
wil echt niet mee zitten met die meeting.. 12de is morgen al en we hebben nog nix concreets. Dus ik ga dr vanuit dat het jammer genoeg weer niet doorgaat. Heb nog ff bijgelezen. En locatie is dus het grootste probleem. Ik ga hier nog even goed over na denken.
|
| za jul 11, 2009 11:50 pm |
|
 |
|
Darkwolf
Pleo Baby
Geregistreerd op: di mei 06, 2008 6:41 am Berichten: 65 Woonplaats: Katwijk Mijn Pleo heet: Pluriel Wanneer is je Pleo geboren?: 24 april 2008
|
Zelf woon ik sinds dit weekedn in Amsterdam Zuid. Misschien is dat een optie qua locatie? (Geen idee hoe dat zit voor iedereen.)
|
| ma jul 13, 2009 8:50 am |
|
 |
|
diq
Pleo Baby
|
A'dam is voor mij natuurlijk super (nog geen uurtje). Voor Xania minder (1 uur / 40 min) Maar het wel een heel mooi alternatief! Gaaf dat je je huis beschikbaar stelt!
Wie zou er allemaal willen komen?
Laat dat eerst even weten via een reactie voor we weer een datum gaan prikken!?!
_________________ GrZ Diq
|
| di jul 14, 2009 7:07 am |
|
 |
|